Δευτέρα, 16 Δεκεμβρίου 2013

Matt Hour: Πως χειρίζεται η Google το διπλότυπο περιεχόμενο


Με αυτό το άρθρο εγκαινιάζεται μία νέα σειρά άρθρων με τίτλο Matt Hour. Ο Matt Cutts είναι ο υπεύθυνος στην Google για θέματα όσον αφορά το SPAM και αρκετές φορές μέσα στον μήνα μέσω βίντεο απαντάει σε ερωτήσεις χρηστών για να γίνει πιο ξεκάθαρη η εικόνας μας για το τι θεωρεί η Google SPAM. Έτσι λοιπόν αν κάτι το εγκρίνει ο Matt είμαστε καλά, αν πάλι όχι, ίσως θα πρέπει να το αλλάξουμε.

Στο θέμα μας τώρα, στο σημερινό βίντεο ο Matt απάντησε στο "Πως χειρίζεται η Google το διπλότυπο περιεχόμενο", ένα ιδιαίτερα αμφιλεγόμενο ζήτημα. Σύμφωνα με τα λεγόμενα του λοιπόν, το διπλότυπο περιεχόμενο αποτελεί ένα μεγάλο μέρος των αναρτήσεων στο διαδίκτυο(25%-30%) και αυτό είναι λογικό αν σκεφτούμε για παράδειγμα πόσες ειδησεογραφικές ιστοσελίδες υπάρχουν οι οποίες πολλές φορές μιλάνε για τα ίδια πράγματα.

Η μηχανή αναζήτησης λοιπόν όταν εντοπίζει τέτοιου είδους περιεχόμενο δεν του θεωρεί απαραίτητα ως spam αλλά ακολουθεί μία διαδικασία ομαδοποίησης αυτών των αποτελεσμάτων και έπειτα εμφανίζει ένα από αυτά(αυτό το οποίο προέρχεται από την πιο αξιόπιστη ιστοσελίδα) και τα υπόλοιπα τα κρύβει. Παρόλα αυτά στο τέλος της σελίδας υπάρχει επιλογή για την εμφάνιση όλων των αποτελεσμάτων.

Όπως βλέπουμε λοιπόν, η αντιμετώπιση του διπλότυπου περιεχομένου είναι σχετικά ήπια αλλά όπως αναφέρεται και στο τέλος του βίντεο, όταν γίνεται συστηματική αντιγραφή περιεχομένου και η ιστοσελίδα δεν προσφέρει καλή εμπειρία χρήσης, η Google έχει το δικαίωμα για να προβεί σε πιο δραστικά μέτρα.

Δείτε το βίντεο εδώ: How does Google handle duplicate content?