Πέμπτη, 28 Νοεμβρίου 2013

5 Συμβουλές Για Καλύτερη Προώθηση Ιστοσελίδων


Πέρασε καιρός από το τελευταίο άρθρο όμως ήταν για καλό. Σήμερα λοιπόν θα δούμε 5 πρακτικούς τρόπους με το οποίος μπορούμε να προωθήσουμε μία ιστοσελίδα και να "τερματίσουμε" υψηλότερα στις μηχανές αναζήτησης από τον ανταγωνισμό.

Συμβουλή #1: Δεν χρειάζεται η διαφημιστική καμπάνια σας να βρίσκεται στην ιστοσελίδα σας.

Ίσως πείτε "μα καλά εγώ θέλω να προωθήσω την ιστοσελίδα μου, γιατί να κάνω προσπάθειες εκτός αυτής" και είναι μία εύλογη απορία, παρόλα αυτά η όποια διαφημιστική προσπάθεια γίνεται από μέρους σας ή από την ομάδα στην οποία έχετε αναθέσει αυτή την εργασία θα πρέπει να γίνεται "εκεί" που είναι οι μελλοντικοί πελάτες σας και η ιστοσελίδα σας, ίσως να μην είναι αυτό το μέρος. 

Διάφορες επιχειρήσεις όπως λόγου χάριν καφετέριες, νυκτερινά κέντρα διασκέδασης, πολυεθνικές επιλέγουν να επικεντρώσουν τις προσπάθειες τους για προώθηση σε άλλες ιστοσελίδες όπως Facebook, Twitter, YouTube κ.α και όχι στην δικιά τους. Ο λόγος; Επειδή εκεί είναι το κοινό στο οποίο επιδιώκουν να απευθυνθούν άρα οι προσπάθειες τους έχουν περισσότερες πιθανότητες έτσι να έχουν επιτυχία.

Άλλες προτάσεις εκτός των κοινωνικών δικτύων είναι τα Forum, Blogs, ειδησεογραφικές ιστοσελίδες και γενικά όπου "συχνάζει" το κοινό σας.

Pro Tip: Αν κάνετε κάποια δημοσίευση σχετικά με την επιχείρηση σας σε κάποιο άλλο site αλλά θέλετε αυτό το link και η επισκεψιμότητα να μετράει για την δικιά σας σελίδα, χρησιμοποιείστε το tag: rel=calonical

Συμβουλή #2: Μην έχετε ως κύριο στόχο την απόκτηση συνδέσμων (links)

Σίγουρα όλοι θέλουμε και χρειαζόμαστε τα link έτσι ώστε να γίνει πιο γνωστή η ιστοσελίδα μας και να την εμπιστεύονται οι μηχανές αναζήτησης πιο εύκολα αλλά δεν είναι το παν. Τι είναι καλύτερο ένα link από μία ιστοσελίδα με Domain Authority 60 και PageRank: 7 στο οποίο δεν θα κάνει κλικ ποτέ κανένας ή από μία άλλη ιστοσελίδα με επισκεψιμότητα από άτομα τα οποία θεωρούμε πιθανούς πελάτες μας; 

Αυτοσκοπός του περιεχομένου σας δεν θα πρέπει να είναι ούτε οι πολλοί σύνδεσμοι ούτε οι πολλές προβολές αλλά το μέγεθος της αλληλεπίδρασης. Αυτό φαίνεται μέσω των κοινοποιήσεων, των σχολίων, like/+1 ή ακόμα και αν τελικά αγόρασαν το προϊόν σας.

Συμβουλή #3: Δυναμική επιρροή

Η Nokia στην σελίδα της στο facebook έχει 11,6 εκατομμύρια χρήστες και Bill Simmons αθλητικός δημοσιογράφος έχει 2,4 εκατομμύρια χρήστες να τον ακολουθούν στο twitter είναι δύο παραδείγματα εταιρείας και φυσικού ανθρώπου με μεγάλη κοινωνική επιρροή. Ας υποθέσουμε ότι ο Bill έχει γράψει κάτι δικό του και θέλει να το προωθήσει, με ένα κλικ έχει 2,4 εκ. ανθρώπους να διαβάζουν αυτό που έχει να πει. Αυτό ίσως αρέσει σε κάποιος χρήστες και αναδημοσιεύσουν, σε άλλους πάλι ίσως όχι και εκφράσουν την διαφωνία τους με κάποια σχόλια. Όποιες και αν είναι οι αντιδράσεις κερδισμένος είναι ο Bill επειδή υπάρχει άμεση αλληλεπίδραση.

Πιθανότατα είναι δύσκολο να φτάσει κάποιος σε αυτά τα νούμερα όμως όλοι από κάπου ξεκινάνε. Μελετήστε αυτά τα 5,10,100 άτομα που σας ακολουθούν και επικοινωνήστε μαζί τους. Δώστε τους κίνητρα να μιλήσουν για εσάς και τα προϊόντα σας (κάποια ειδική τιμή, trials ή demo εκδόσεις) και αυτό σιγά σιγά θα αυξήσει την επιρροή σας προς τα έξω.

Pro Tip:  Το followerwonk.com είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο με το οποίο μπορείτε να μελετήσετε τους χρήστες σας και να τους οργανώσετε κατάλληλα. Μπορείτε να δείτε στοιχεία όπως ποιοι έχουν την μεγαλύτερη "κοινωνική επιρροή" και να τους πλησιάσετε αλλά και άλλα πολλά. Αξίζει τον χρόνο σας!

Συμβουλή #4: Περισσότερο χρόνο στην προώθηση παρά στην δημιουργία 

Το καλό περιεχόμενο είναι απαραίτητο και η σχεδίαση και κατασκευή του πρέπει να γίνει προσεκτικά και μελετημένα, αλλά πολύ πιο σημαντική είναι η διαφήμιση αυτού που έχετε δημιουργήσει. Αφιερώστε περισσότερο από το χρόνο σας και το budget σας στο να γίνει γνωστό αυτό που έχετε να προσφέρετε.

Συμβουλή #5: Διακριτικότητα 

Ναι, θέλετε να πουλήσετε αυτό όμως δεν σημαίνει ότι σε ότι δημιουργείτε ή γράφετε υποκινείτε τον κόσμο συνέχεια και συνέχεια με "αγόρασε το", "ευκαιρία" κ.ο.κ. Το περιεχόμενο σας θα πρέπει να είναι όσο το δυνατόν λιγότερο διαφημιστικό αλλά να έχει ως στόχο την προώθηση και τις πωλήσεις. Είναι λεπτή η ισορροπία ανάμεσα στα δύο αλλά δεν πρέπει να διαταράσσετε διότι όταν ο χρήστης πιέζεται, φεύγει!

________